Оглядова яма в гаражі своїми руками: будуємо покроково під легкову машину (120 фото)

Виготовлення ямного домкрата

Ремонт ходової частини знизу часто супроводжується підйомом автомобіля за допомогою домкрата. Останній повинен бути на траверсі з колесами для переміщення безпосередньо по напрямних (куточках) оглядової ями.

Причому траверса може передбачати додаткову платформу під домкрат, яка переміщується щодо несучої частини. Зазвичай відповідна модель має заводське походження, тому дорого обходиться.

Автомобільні слюсарі навчилися виготовляти траверсу самостійно:

  • Спершу необхідно зробити заміри отвору оглядової ями, щоб готова траверса могла плавно переміщатися по куточках, не створюючи тертя;
  • Далі згідно з вимірами розпилюються швелери для створення несучого короба (має вийти два короткі відрізки під підшипники, два довгі відрізки для з’єднання коротких);
  • Відрізки накладаються на куточки ями для з’ясування правильності розрахунків;
  • Наступний етап – з’єднання відрізків за допомогою зварювання та висвердлювання в коротких деталях отворів під ролики (як роліки використовуються заводські підшипники);
  • Для посилення конструкції до швелерів рекомендується приварити куточки;
  • Далі поверх довгих швелерів накладається сталеве полотно, яке буде несучою основою для окремого гідравлічного домкрата.

Товщина швелерів для траверси повинна становити не менше 10 мм. Щоб ролики не виїжджали за межі напрямних, як останні краще використовувати швелера замість куточків. Справа в тому, що швелери мають С-подібний профіль.